Friday, May 21, 2010

samb...ahh bosannn

pesakit yang sering dihiburkan oleh rakan2 yang menghuni banglo yang mewah itu........ah...terhibur......tapi jiwa kosong xde makna apa2......lupa segalanya......pesakit mental yang hanya berada di alam yang tidak nyata lagi..........mempunyai dunianya sendiri..................aku tidak mahu seperti itu..................aku berada di alam nyata, mempunyai keluarga dan teman2........aku tidak mahu seperti mereka.................ahh bosann..........

kenapa aku bosan??? aku pun xthu cam ne nak jawabnyer yang pasti aku memang bosan.........
bosan sebagai pesakit mental, bosan sebagai pekerja, bosan sebagai teman, bosan untuk segalanya.......yang pasti esok aku harap adalah hari yang tidak membosankan untuk aku........

kerana esok hari untuk aku bercuti.......banyak benda yang aku nak lakukan esok....first tengok tv...and last pun tgk tv..........heheehehe.............aku xbosan......

No comments: