Sunday, May 16, 2010

B temanku

bila tiba masenya untukku cri B...untuk jadikan temanku dikala aku kesunyian dan kesepian.......kat mane nk cri agak2nyer..........aku tgh usha2 r ni.....time aku blk keje,aku blh belai2....bercanda2, cewah.......

aku rindu akan suaranye tika memangil2 namaku...merengek2 minta disuapkan..kekadang merajuk bila tidak dipedulikan.........oh........alangkah bestnyer......

Dulu aku ada gak B tp dia dh tinggalkan aku tuk selamanya, tika itu B amatlah manja denganku, pantang je aku panggilnya pasti akan tiba dipelukkanku............B tinggalkan aku semasa aku sedang menuntut di pusat Latihan di bangi pada thun 2004.......betapa sedeynya aku saat itu........B dilanggar kereta........aku menangis semahu2nya......aku rindukan saat itu........

sebelum adanya B, aku mempunyai P.........P juga meninggalkan aku kerana mengidapi penyakit....aku pasrah...............

+++ B y tgh dicari2 = Bee wuji
+++ B y sudah tiada = xiong BA
+++ P y sudah tiada = PA cumey

adalah binatang peliharaanku....................

4 comments:

kasihibu said...

kita bercakap dengan kucing ni
lg faham perasaan kita kan?
seronok mengulit kucing..alalalala...geram....

honey said...

kekadang kucing faham...best lau ade kucing,kekadng terhibur gak bila tgk gelagat kucing ni...

pelangi said...

kucing jantan ker betina ker?

honey said...

mane2 pow boleh....asalkan kucing...