Monday, May 17, 2010

exercise days

berapa kerapkah senaman diperlukan didalam kehidupan kita seharian?1x,2x,3x ataupun xperlukan langsung???hurmmm...........

aku boleh dikatakan bersenam 5x seminggu...bg aku nk bersenam xperlu ke GIM atau pon joging jauh2 seawal pagi, xperlu......

aku sebenarnya xsuka joging2 nih.......bukan apa, aku xboleh nk joging...bkn tu jer nk jalan laju2 pon xdapt inikan pula nk berjoging xke betul tu............!heehehe..........

tepat jm645 aku dh start senaman, tu pun senaman sambil berjalan2 la.......tu pun dh buat aku penat dan sepenatnya......mengah2 jugak lah........aku senaman time nk g keje jer..........masakan tidaknyer, turun dr bus nk ke tempt keje aku bknnyer dekt...........ambil masa dlm 15minit jugk r nk tembus opis tu...........time tu r aku ambil peluang bersenam dr umah ke opis huhuuh..........sbb tu lah aku senaman dlm 5x seminggu jer...............baki 2hari lagi tu,giliran member aku lak yang buat senaman...........senaman kat dapur..................

apa2 pun senaman penting untuk kesihtan..........

meh lah pakat2 g sename.....heheheeh

4 comments:

makissa said...

honey plak continue senam atas katil?

pelangi said...

masa kecik kecik cikgu bi selalu suruh buat exersice

honey said...

makiss; tu kuak rentang hehehe
pelangi; tu axersice tuk student y terlampau rajin.........dulu aku pon kene wat gak sape mals wat axercise kene dende duk bwh meja hahaah

kasihibu said...

oh..boleh dikira berapa kali bersenam dalam setahun
sadis tui...
alasan yg paling best
tak ada masa.. ;o