Thursday, May 13, 2010

merah

dekat lima belas minit aku terpacak menunggu kelibat rakan seoffis aku.......akhirnya mesej je yang kuterima "sorry xkeje" mak aiii terkejut aku dibuatnyer.......

mataku dh kabur2 seperti kabus dicermin........mata dh mula kemerah2an.......akhirnya gugur jugak manik2 jernih di mataku....huahuahu...............sempt ngak aku blk umah guling2,meraung2,merengek2 seperti anak2 kecil yang kehausan...........kebetulan time tu perutku pow asyik berirama semacam je...tanda protes.......lapoonyerrr........

teman merangkap teman istimewa jelita sudi menghantarku ke offis diatas persetujuan jelita, lau x mau nyer kene potong kepala tanpa izin jelita hahahaah........alhamdulillah tanda syukur kerana ade gak y sudi membantu....ku tarik nafas lega.....

pagi tu, maakkk aii..panjanggnyer berbaris....terasak2 jame plak......aku mula panik.........kenderaan bergerak seperti seekor kura2 melintas jalan...

jam747 a.m aku masuk opis.........klu dh 747 tu merah r nampaknyer...........dh xcun punchcad aku....ish......kene mengadap ketua unit.........beri alasan y munasabah sikit............jauh tu sampai ke sabah hehehe........nak sainnnnn...........................

masuk je opis aku........aku duk kat meja, on pc......chat ngan jelita......nk ucap thanks.......nk hanto mesj, kedit hurmmm menyedihkan...

HONEYSA.....!!!ade x? owh ingt xde..........usik rakan seopis ku..............hahahaaha..............
biasanyer aku y buka pintu opisku..............so ari ni aku lewat.......t'tundalah tugasku..........xpe2 hari isnin nati seawal pg aku bukak opis.............hheeheheeh..............

sian perutku........dr td asyik menyanyi je.............

3 comments:

pelangi said...

honey cakap jer kat bos tongkang pecah ..........naseb baik saya selamat.......

honey said...

hehehe....bisa diatur

makissa said...

(......cntue ayat pelangi...........)
nseb bek ponggong saya boleh berfungsi sebagai pelampung. jadi saya terapung dan selamat sampai. saya yang menurut perintah..