Tuesday, May 25, 2010

insan

Kita adalah insane

Menumpang atas dunia

Aku dengan caraku

Yang sederhana

Kita adalah hamba berbakti

Pada yang Esa

Aku mencari sinar

Keredhaannya

Kita sama sahaja bezanya

Cuma amalan kita

Engkau dan juga aku

Saling perlukan

Oh cinta yang murni

Sebagai ikatan

Yang kukuh di hati demi

Masa depan

Jangan dihancurkan hidup

Yang indah ini

Akibatnya merana………

Jangan hancurkan hidup

Yang indah

Kita adalah

Hamba yang Esa…..


lagu yang dipersembahkan semasa berlangsungnya perhimpunan bulanan......kali ni perhimpunan bertemakan kemanusiaan........ade gak lah cerita mengenai oku dipaparkan.......


sebenarnya aku, xberapa suka perhimpunan kali ni....sbb masa tu je lah klu2 diaorng nk sedar or nangis pon.......dh habis dgr ceramah habuk pon xde...................bab kate lain.........hipokrit namanya........cam oku dipermainkan................


tp ada yang bagus jugak.........dpt lah diaorng buka mata mengenai oku nih.............harap2 lah......jgn masuk telinga kanan, keluar telinga kiri sudahlah............


aku sebagai oku pun cam hipokrit je tadi hurmmmm...........


apa2 aku ucapkan jutaan terimakasih kerana ada gak lah terselit kisah oku dalam perhimpunan kali ni, ini menunjukkan segelintir masyrakat prihatin terhadap golongan oku ni......kepada warga sekantor aku......terima kasih.............cewahhh.........


2 comments:

pelangi said...

BAGUIHHH....kAU Punyer Jabatan....aku terharu.....sok...sokk...

honey said...

jabatan aku mmg y terbaik punyer...bak kate orng penddikan teras kejayaan....