Wednesday, May 5, 2010

oh kawan

hari ini aku ade tetamu....dia selalu dtg melawatku tika petang menjelma..........ade kawan yang ingt pada diriku.........tapi, kehadirannya menyusahkan aku...sgt2 menyusahkan aku, aku tidak suka akan ia bila dtg mengunjugiku............enth nape....? aku lagi suka kawanku yang sering mengunjungiku pada waktu pagi.............bila ia dtng aku jadi bersemangat, aku suka kawanku yang dtg melawatku pada waktu pagi........

kawan petang......menyusahkan aku, membuat aku murung, xtentu arah, letih melayan kerenahnya, mulalah kepala aku pening2, hangin satu badan........

kawan pagi.....adalah kawan kesukaanku, membuatkanku bersemangat,diriku ceria, aku boleh fokus pada kerjaku.............

kawan pagiku bernama RAJIN dan kawan petangku bernama MALAS.........

No comments: