Monday, May 24, 2010

aku menconteng lagi

AaaaHHhhhh....aku berpeluang untuk menconteng lagi......alhamdulillah, walaupun broad aku dh lma kene block sbb xbayar...aku still lagi mampu menconteng. bukan aku xmampu byr tp aku xnk byr.....blh ker cam tu???hurmm....bulan 8 nati baru lah aku on balik broad aku tu.........lepas ni overnight r memanjang hehehe...skg aku tgh layan n enjoy ngan tv pulak (tukar angin).....citer my family my love...200 episod drama bersiri hokkien yang mengisahkan ttg kesusahan seorng wakil rkyt y dihormati, menyelami erti sebuah keluarga dan kehidupan mereka yang penuh dengan dugaan dan penderitaan. My Family, My Love pastinya menyentuh perasaan anda dengan jalan cerita yang cukup menarik. paling best mengenai kisah percintaan chen you hui, li wen long, li yie jin dan sun xiao jing (nama2 watak) .seorng gadis y naif, lurus dan tidak hipokrit sentiasa tunjukkan dirinya yang sebenar........diantara barisan pelakon yang menjayakan drama ni adalah: Liao Jun, Fang Wen Lin, Liu Zhi Han, Chen Guan Lin.

my family my love

hari ni aku menconteng sampai ke negara taiwan huhuhu......bukan apa, aku memng suka sgt2 citer ni...kekadang tu xleh terlepas stu episod pon...........balik umah jer trus on tv sampai ke mlm.........bila terasa mata dh ngantuk, kepala nk disorongkan bantal...baru r aku off kan tv tu...........

malam lak citer korea..........tahap boleh layan jugak r...............sampaikan member umahku sering membebel kerna aku tidak mempedulikannya.........sampai begitu sekali........wahai kawanku......ampunkan aku uhuuhuk.........ku bkn sengaja............hheheeh......bila aku suh joint sekali tgk tv ngan aku, mulalah jual mahal...sory ya!!!
kawanku ni made in malaysia.........hanya buatan malaysia je dia layann...xsuka import,eksport ni.........sama gak dgn citer kt tv........hehehe.......

No comments: