Monday, May 10, 2010

10syen

aku 10syen sesgt2 ari ni...mklumlh AKU YANG MENURUT PERINTAH katakan. pekerja bawahan hanya menurut perinth ketuanya, aku adalah seorng pekerja yang kekadang tuh tidak suka menuruti segala arahan ketuanya. bak kata lain aku nih pekerja separuh rajin separuh malas le.....tapi klu time aku buat kerja, aku akan buat betul2...sebetulnya...klu time rehat je...aku akan rehat sebetul2...baru lah betul......

aku xfaham r, sesetengah orng nih, klu nk suh siapkan kerja...kena desak2...perli2...aku rasa xperlu cam tu...dlm suasana kerja haruslah mempunyai perasaan gembira tanpa ada sebarang penindasan ataupun ke10syenan...klu dh xde mood nk keje...keje xjalan r...........kena pandai saiko pekerja...bru lah boleh jadi ketua berwibawa...xgitu.........?

klu dh jiwa aku 10syen, aku xbuat keje dh........aku tolak semua ketepi......lau ade mood nati barulah aku tarik balik kerje2 aku tuh.........

bnyknyer keje.................kene siapkan dlm minggu ni lak....................dh siap dtg g yang baru berguni2..........lau nk rehat dan xnk 10syen kena tggu ujung bulan gerenti xkan 10syen nyer.......

No comments: