Wednesday, February 24, 2010

menusuknyer!!!!!!!!!

pagi ni, aku terbace satu blog bertajuk OH RUMAH.............."Sesungguhnya, RUMAH tuan empunya rumah ni, bagai SYURGA buat TUAN empunya rumah tu. Yang mane2 menumpang tu, TOLONG ( di TEGASKAN DI SINI) HORMAT TUAN RUMAH....BERSYUKURLAH WEIIIIIIIII......, KALAU TAK KERANA TUAN RUMAH TUE, TAK DE LA KORANG2 SEMUA, HORMATILAH & HARGAILAH TUAN EMPUNYA RUMAH....Kalau benci, dengan kata aku ni, penghuni2/penumpang2 rumah , pergi dapatkan rumah sendiri. LEPAS tue, baru hang tahu BETAPA SEKSANYA TUAN RUMAH SEBELUM NI" salah satu dari petikan seorng penulis blogger...................

aku akui, bkn senang nk senang tuk dptkan umah sendiri, aku pon ade mohon tp xdiluluskan lg.........sabar lew......aku memng marh sgt2........xterluah dek kate2 sampaikan menitik r jugak airmata aku pagi ni.......i swear.......xtipu punyer.................

kerana orng len aku y kene tempiasnyer...............iyer aku thu aku pon bkn tuan empunya rumah........not tetamu tp penghuni.........masalahnyer siapa dia??nk sebut2 pasal RUMAH sedangkan tuan empunya rumah xde ckp pe2 pow......xsemua penumpang cam tu.........ade gak penumpang y hormat pade tuan rumah....penumpang pon xnk jadikan syurga (rumah) tu sebagai neraka pada tuan rumah.........kerana penulis blogger yang xde lesen tu aku nyaris bergaduh dgn tuan rumah....nasib baik tuan rumah tu baik hatinyer xdi halau aku..........

klu boleh aku xnak cari gaduh dgn mane2 pihak......kepada tuan rumah aku mintak maap......bkn niat aku nk tambahkan beban y sedia ade pada tuan rumah...tp aku dh pow tertambah beban pada tuan rumah......maap yer..........sume slh aku....xpK + dan profesional....

---------------------------------------
minggu ni mmg aku bnyk masalah sesgt.......sampaikan belajar aku xmampu nk bw lagi........sem ni nampaknyer aku akan kantoi......sambung lg setahun arrggg............tensen lagi...aku yang cari masalah........assgment satu pow xbuat...........nt kene g kursus lak.....xpe aku anggp jew ni cbran dlm hidupku.........lama2 aku jugak y senang lenang..................walalah.........