Sunday, February 21, 2010

medal olimpik???....


orng kate bersukan best untuk kesihtn.............mmg betul lh apa orng kate...bersukan baik tuk kshtn tp agak mementkan hurmm....xde rest bg aku....it's ok sbb tu adlh pilhn aku...

aku suka jika mase aku tidak terbuang begitu je......aku isi mase aku tuk perkare2 berfaedh sampaikan tiada time rest tuk aku...beljr xyah ckp r...lintang pukang dibuatnye.......rase cam mls nk beljr.....tp bljr tunggak mase depn dgn kate len leh nek pangkt hahhaa....(berangan)....kuikui......

minggu ni aku dh start training....muka pow dh belang cam kude belang lebh kureng r....tp ni kude belang versi cun...coach ckp aku kene jd top five.....apa top FIVE???kejut perut aku, berdegup kencng jantung aku, terkesima mcm2 g r........nape r aku y akan jd harapan diaorng........klu aku xberjaya cam ne???keberangkalian bnyk dlm otak ku.............tp kekadng aku bangga juga sbb jd kebanggan coach...tp sampai bila blh berthan.......bila aku diperlukan mmg aku lah kebanggan jika sebaliknyer plak cam ner? hidup mesti ade pasang surut.......

aku menghitung hari demi hr untuk ke world...aku takut sebenarnye...tkut...hrpan tinggi sesangat tuk GOLD.....mase dh makin hampir.....bln 6 ni berlepas r diawan biru.........

No comments: