Sunday, February 28, 2010

hatiku pergi.....


aku ingin b'sendirian.........keceriaan hati ku pergi bersama angin tasik putrajaya. aku menjadi lebih kuat untuk bersendiri, aku perlu mencari kekuatan itu...aku tidak tahu apa perlu aku lakukan ketika ini, aku betul2 tidak thu.....apa harus aku buat?

aku menghitung hari2 yang belum pasti untuk diriku...meneruskan liku2 hidup yang penuh berliku...meneruskan hidup merempuh ombak, angin, panas dan hujan. hidup ini sellu m'buat org disisi terluka dan membebankan mereka dengan masalah diri ini. sampai bila aku harus begini?menyusahkan mereka yang sudah tersedia susah, mencorak derita yang sudah menderita, aku cari mereka tpi kini aku sedang mencorak derita pada mereka. mereka penuhi impian aku tp aku hancurkan impian mereka.

aku jauh dari keluarga dengan niat ingin merantau mencari kehidupan tersendiri. untuk mencapai kehidupan aku, aku pergunakn mereka...musnahkn mereka...aku adalah seorang pembunuh......pembunuh hati dan perasaan mereka....mereka ingin melihat aku berjaya tp aku ingin jatuhkan mereka...aku tidak layak untuk mereka...

suatu hari aku akan pergi meninggalkan mereka yang telah banyak menderita kerana aku...aku pergi......bila hari2 yang mengizinkan aku pergi.....kepergianku kerana tidak ingin mencorak derita terhadap mereka lagi....insyaALLAH...

No comments: