Tuesday, February 2, 2010

aduh sakitnyer....


aduh sakitnyer kaki aku.............xthu cam ne nk teruskan sisa2 perjalan pada ari ni..........sekali melangkah seperi kakiku ditusuk sembilu tajam...............ku rapatkan mata untuk menahan kesakitan yang di tanggung oleh aku supaya tidak di ketahui oleh sesiapa dengan alasan tidak mahu menagih simpati orang sekeliling..........kesakitan terase lagi....ku mampu tersenyum melawan rase sakit ini.........

ingatkan boleh ku simpan dan ku tahan........akhirnya aku terpaksa mengalah.......kesakitanku ku kongsi dengan teman karibku dan teman sepejabat......aku kehospital untuk mendapat rawatan....esok nampaknyer aku terpakse meninggalkan tugas2 ku di pejabat........arrggggghhhh...

ku harap peristiwa ini tidak akan berulang lagi..........

No comments: