Wednesday, February 17, 2010

inilah duniaku........

hahahaa......satu kepuasan baru dalam hidupku...tempat baru suasana baru, perasaan baru, jiwa baru , semangat baru boleh dikatakan semua baru........segalanya bru huhuhu................tapi emosi, jiwa dan perasaan aku sedikit terganggu.........huh!!!!arrgghh abaikan abaikan........jgn layan perasaan tu sngt....
bila kita dpt perkara baru, perkara lama mesti kita lupakan why? entah........buat sebulan dua aku akan sibukkan diriku dgn kerja2 yang xseberapa bzz....hahaah....mls aku nk pK benda yang karut marut nih serta yang xde kaitan denganku....aku risau benteng kesbran aku akan pecah suatu hari nanti....tu yang sgt2 aku tktkan........sabar yer jiwa..........tenangkan jiwa banyakkan sabar.........huhuhu...........
bertapa lah digua yang penuh misteri hahahaaaa..........gua yang tidak pernah cerah walaupon terbit fajar ataupon terbenamnya fajar......penuh kegelapan.........jiwa pon di buai mimpi yang tidak kesudahan...............pizzzzzzzz

No comments: