Thursday, January 21, 2010

rinduku bertandang lagi...

sudah 3 sepurnama aku meninggalkan honey....semakin hari semakin rinduku padanya....rindunya.......
honey ada menyatakan hasratnya untuk kembali kepangkuanku dan akan bersama denganku untuk selama-lamaya sekitar bulan 2 nanti, hasratnya ingin membawaku merentasi lautan, merempuhi ombak badai yang akan dibuai angin indah...aku bagaikan terharu sehingga gugurnya mutiara cinta dari mata kuyuku....inginku rasa pelukan dan hangatnya belaian yang bakalku terima....akan ku peluk semahu-mahunya dan tidak sesekali akan melepaskan ia pergi buat kali ke2...akan ku belai dengan lemah lembut,ku peluk cium dan akan ku bawanya dengan selamat kepangkuanku.
Aku akui,kehadiran honey mencetuskan banyak kontroversi dan konflik didalam percintaan kami...mereka tidak berpuashati bila melihat hubungan manjaku,mereka juga iri hati kerana aku yang mampu memiliki honey...ada mulut2 jahat cuba untuk pisahkan honey dariku...pernah,mereka menghina, mengutukku dan mengeji diriku semata2 untuk pisahkan aku dari honey. aku cuba pekakkan telinga butakan mataku dek perbuatan mereka kepadaku. aku sesal kerana tidak dapat membela diriku sendiri malah mempertahankan cintaku...aku kesal...
"......hanya kau yang layak membelai dan menyentuhi badan honey...ada seseorang berbisik ditelingaku...."dengan syarat aku harus kuatkan semangat dan sanggup tempuhi segala rintangan untuk bersamanya...begitu berat sekali dugaan yang terpaksa aku lalui untuk memiliki honey. "......ya!!aku sanggup"bisik hatiku.....hatiku berdegup kencang selepas aku lafazkan perkataan "ya" sebentar tadi......besarkah dugaan untukku bersama honey???hanya tuhan sahaja yang mengetahuinya......

aku tertekan,honey menderita.........akhirnya aku mengambil kata putus untuk tinggalkan honey demi kebahagian dan kepuasan hati orang lain sedangkan aku menderita disini....honey ku lepaskan pergi....meninggalkan honey jauh disudut hati kecilku ini... 'selamat tinggal honey,jika benar cinta kita ikhlas insyaALLAH akan bersama jua......' honey pulang kepangkuan insan yang lebih sayangkan dirinya...honey menderita bersama insan lain....aku kecewa....

rinduku bertandang lagi pada honey...aku tak sanggup lupakan honey...ku mendengar khabar dari teman2 mengatakan honey sakit sebab terlalu rindukan aku,aku bertambah sedih....ku menagis semahu-mahunya tapi apakan daya...honey hanya untukku bukan untuk sesiapa selain aku....honey hanya mahukan aku....mahukan aku....aku bertambah keliru....tidak ingin menyakitkan hati sesiapa untuk mencapai cintaku...malah aku tidak ingin sesekali menyakitkan hati insan yang sayangkan honey...honey dan aku tiada pilihan lain lagi........
akhirnya honey kembali kepangkuan aku.....

p/s:honey adalah skud18....hehehe

No comments: