Monday, January 25, 2010

2hari taklimat........

2hari berturut2 aku hadiri taklimat mengenai Eperolehan......bg aku entah apa2 r taklimat ni, xfaham pe2 pow...tp ia sangt2 penting untuk aku...baru lah aku thu....bila aku thu ia penting, aku jadi tak tentu arah dan jiwa kacau r sikit......ingtkan taklimat kosong jer........

pada hari ni aku mengambil tempat di penjuru dan di belakang sekali didalam bilik meeting kerana aku tidak mahu menonjol sangat lagipon aku orang baru yang tidak tahu apa2 pow....first aku takut klu2 disoal dan ditanye apa2(aku ni pengecut sikit huhuhu)cam ner aku nak jawab sedangkan dalam kepala otak aku ni kosong.......esok ade lagi arrghhh......bowingnyer........

setiap orng dibekalkan dengan laptop untuk search maklumat, aku just buka halaman utama jer........xthu nk klik pe2 lagi pow aku bukannyer ade kad pintar nk log in....so tumpang r orng sebelah buat2 muka xthu malu..........

***ni lah contoh2 Eperolehan.........

No comments: