Monday, April 12, 2010

why???

kenape sumer ni terpksa aku lalui???why???????

aku tidak mahu ia berlaku ttpi ia tetp berlaku...why???xde kaitannyer dgn citer why why love
studyku.....ingtkn dpt habiskn dlm thun ni......kene continue g thn depn....argggh...dgn ini aku terpksa bebaskn diri aku dri aktiviti sukn sailing y diminati olehku........sygnyer tp apakan dayaku...aku tidak mampu untuk mengejar semuanya...adakah mereka faham situasi aku...oh tidak...!!!mereka tidak faham kerana mereka bukan aku......

kenapa mereka suka sgt3 mengaitkan kisah silamku???nape??aku malu.......kisahku biarkan ia pergi tanpa perlu mengungkit untuk kembalikan memori yang telah sekian lama aku padamkan kini ia kembali bercahaya...kini, aku cuba untuk memadamkan cahaya itu supaya ia tidak terus bercahaya dihatiku..........biarkan ia padam bersama lukaku.......aku tidak sanggup lagi......malah aku tidak sanggup melihat drama yang dimainkan oleh kisah silamku.........perit rasanyer............ingin sahaja aku benam2kan mereka ditengah2 laut.............padam muka

biarlah apa mereka nak katakan.......aku tidak peduli....aku thu akan ade mulut2 jahat yang akan melontarkan kata2 yang cukup pedih untk didengar olehku nt....pasti...biar pun kejayaan yang penuh glamour mereka sanggup berikan kepadaku namun, hatiku sudah tawar dengan kejayaan yang dijanjikan.......sudahlah..........aku jemu mendengarnya........aku lebih rela melepaskan kejayaan yang dicipta oleh orang lain......aku tidak mahu dikaitkan dengan kejayaan orang lain...........aku inginkan kejayaan aku sendiri.........titik peluhku sendiri..................bukannya menumpang populariti orang lain...

aku sudah banyak bersbar......aku telah katakan'kisahku jgn diungkit2' tp mereka tidak mempedulikan kata2 ku...........akhirnya mereka terpaksa terima pemergianku.............aku harap mereka akan mendapat penganti yang lebih baik dariku nanti...untuk menebus kekecewaan/kegembiraan mereka nanti...........................

selamat tinggal.................................

1 comment:

makissa said...

sabarlah.aku msaih di sisi sekadar yang ku mampu. selagi kau perlu, hubungi lah aku. pastu aku menemani.