Thursday, April 22, 2010

diam2 ku kehilangan

sekian lama bersama akhir perpisahan menjemput jelita. aku akan berpisah dengan jelita, ku dengar dengan penuh tabah dan tenang sebalikyer aku terkejut dan hiba...aku pasti kehidupan jelita perit disini di bandar metropolitan ni.........bandar yang tidak sesuai dihuni oleh jelita mahupon aku...bandar yang gah berdiri...selepas ini siapalah yang akan mendengar luahan hati aku tatkala jelita tiada disisiku.......hurmmm..........terlalu berat untukku melepaskan perpisahan ini....ikutkan hati inginku rantai sahaja kaki jelita supaya dia tidak perlu kemana2 lagi.........apakan daya aku tak terdaya, jelita ada kebebsanya.......aku tidak ingin mencipta sangkar emas untuknya....biarlah jelita bebas kemana-mana tanpa halangan.......bebas.......

aku kehilangan pakar penasihat berkelas tinggi...........dengan siapa nanti aku ingin bercerita mengenai hal keluarga, kerja, study, rumahtangga, pasangan kewangan, pakaian, percintaan dan hal peribadiku...

aku akan sentiasa mengingati gelak tawamu, tangisanmu,pelukkanmu serta masakkanmu.........ku akan ingatinya....

No comments: