Tuesday, August 17, 2010

Ahlan wa sahlan ya Ramadhan


.........'selamat datang Ramadhan'............

honey bermain lompat segi tiga ,
datang shi bermain juga,
klu shi nak anta kuih raya,
Selitkan duit raye sekeping tiga.

hehehe....

tahun ni adalah tahn pertama aku sambut bulan Ramadhan dengan erti kata lain bulan puasa di putrajaya. bulan yang indah lg mulia ni aku tidak dapt merasa berbuka bersama keluarga di kg walaupun sehari. dulu boleh lah sebelum raya aku dh ambil cuti awal2 tuk balik kg berbuka puasa bersama..

tahun ni aku blk mlm raya so, pg raya la nampaknyer aku sampai kg. alhamdulillah aku balik juga walaupun xdapat berbuka bersama2 keluarga.

walaupun aku sambut puasa pertama kalinya disini, aku amat bersyukur sgt2 ada yang sudi menemani aku berbuka dan bersahur. bab makan minum aku, sume dh terhidang...

aku pasti teringatkan jelita, camnelh jelita sambut kehadiran bulan ramadhan tahun ni..? aku pikir jelita mesti boleh seperti tahun2 yang lepas. aku harap jelita tabah menghadapi segala2nya....

No comments: