Wednesday, December 2, 2009

dr 12-1


arggghh.......bosan!!!!aku terkurung didalam sangkar yang dikelilingi simen n pintu2 kaca...argghh....ni lah kerje ku ari2....tido,borak n termenung. sudah seminggu lebih cam ni.......rutin arianku di kantor...tinggi melangit adalah tempat ku menginap/berada tuk menantikan penempatan bagi memulakan tugas yang diperlukan bagi mencari rezeki dan sesuap nasi untuk diriku....
aku ditemani rakan2 seperjuanganku senasib denganku...sesama menghabiskan masa di aras 12 didalam bangunan yang megah mengcakar langit...6 orang rakan2 ku menantikan peluang yang ditunggu2 dan diidamkan setiap insan yang bergelar N17.
021209 jam 9.02 am, kelibat bayang2 ketua penolong pengarah(KPP) kelihatan akhirnya....dengan poyonya aku mendengar nama2 yang disebut oleh KPP...aku menjadi orng ke 6 yang disebut oleh KPP, glamour jugak aku nih...manusia paling glamour di aras12. aku bersama 3 kawan2 ku akan di tugaskan di U.P.A......terkedek2 lah aku berjalan dengan langkah sopanku selama ini...dah lah glamour sopan pulak tu....100% ciri2 idaman jejaka2 di Malaysia...klu ada sesapa nak wat bini col r 01234*****.
setelah mendengar bebelan dan nasihat sepatah dua dr ketua unit, akhirnya aku ditempatkan di aras1........dari tinggi melanggit dh turun ke aras bawah nun disana........bukan nun di sanaaaaa.....tp di aras1........

No comments: