Wednesday, June 1, 2011

aku penat lah !

ke kiri, ke kanan, ditolak di tarik.....aku ikut jer.......macam barang mainan dan seperti badut yang sedang membuat persembahan...........ramai para hadirin bertepuk tangan dan bersorak tanda gembira dengan persembahan aku sebentar tadi............aku seperti dihina........cis!

Ini kah lumrah alam duniawi?

tiada seorang pun yang sudi menghulurkan tangan memberi bantuan......tapi untuk apa mereka menghulurkan bantuan jika sekadar ingin mengejek? aku tidak perlukan semua itu, simpanlah tanganmu untuk tujuan amalan yang lain......

aku sudah penat.......!aku perlu bangkit tanpa pedulikan sekelilingku...bangkit dan teruskan impian yang sudah sekian lama tertanam di hatiku......aku perlu teruskan.......ini adalah dugaan kepadaku, dugaan yang mampu aku hadapi........

terima kasih........aku akan bangkit dan bertambah kuat selepas ini..................


No comments: