Thursday, June 17, 2010

i say gud bye Malaysia

aku mengira detik demi detik tuk meninggalkan Malaysia sepurnama lamanya...hatiku berdebar2, gelisah.....aku tidak thu apa yang bakal berlaku terhadapku nati bila tibanya dinegara orng nati.........aku takut....

sebelum aku meningglkan tanah airku tuk seketika,

disini aku mohon jutaan kemaafan kepada teman2 aku, merangkap rakan2 seperjuanganku...jika selama ini aku pernah melukai hati secara sengaja ataupun tidak sengaja...mohon maaf ku pinta......


maaf wahai sahabatku,
jika aku melukai hatimu,
jika aku pernah mengkhianatimu,
jika aku pernah membohongimu,
jika aku pernah meninggalkanmu
,
jika aku mengutukmu,
jika aku pernah mencaci...tidakpuashati......
terhadapmu...
maafku pohon....

maaf wahai sahabatku,
maaf sebab selalu menyakitimu....
sebagai manusia
biasa,
aku tidak lari dri,
kesilapan...

maaf wahai sahabatku,
kekadang aku leka dengan rutinku...
leka dengan tugas harianku
...
leka dengan dunia y indah....

wahai sahabatku...
ku mohon jutaan maaf,
darimu....
MAAF

No comments: